Doğuma gitmeden Bi gün önce aşırı yorulmuştum hala doğum yapacağıma inanamamktan olsa gerek belim ve kasık ağrımı ona yoruyorum ama normalde uyutan ağrı bu sefer evi gezdiriyor wcden çıkarmıyor. Gece 1 den 3.30 a kadar kendin idare ettim ama artık sıklaştı eşimi uyandırdım masaj yaptırdım beline normalde iyi gelirdi hiç tık yok hala çekiyorum. Neyse 4 den sonraki sancıları saymaya başladım 5 7 10 4 dk aralıklarla gelip gidiyor ama hala inanmıyorum yok ya olmaz herhalde falan diyorum artık dayanamamaya başladım eşim annemin kapısını çaldı gidelim diyor ben biraz daha sabrediiyim geçer belki bide sezeryan olurum diye de tırsıyorum normal sancım çekmek istedim ama gerçekten zormuş onu anladım neyse hazırlandık sabah namazını kıldık gitttk hastaneye çantamıız da evde bu arada 😂
Gittik 2 cm açıklık nst de sancılar havada uçuşuyor. Ebe kaç kg bebe dedi 2.800 demişti doktorum en son 3 gün önce dedim e tmm kolay olur bugün doğrırsun dedi. Sonra serum taktılar bebeğin kalp sesinden dolayı. Doktor da 8 de geliyormuş. Bekleyin son kararı o versin dedi suni ile ilerledi doktor gelince Bira çektim 5 olmuş Bi daha taktılar 9 ve dopumhaneye gittim orayı geçiyorum orası sıkıntılı 😔sancı çektim ama ıkınmayı bilmiyorum giib bişeu oldu 10 a ulaşınca ıkın falan dediler ama ağlamaktan gücüm bitmişti velhasıl kelam 4 saate aldım meleğimi öylee sormak istediğiniz bişeu varsa alabilirim 😊