Gebeliğimin başında hep burda postları okuyodum anneler bebeğim video çekmeye başlayınca hareket etmiyo duruyo yazıyolardı😂Şuan 34 haftalığız ve ben hala hareket ederken yakalayamadım😂ne kadar haklılarmış diyorum sanki bebeğim bunu hissediyo ve duruyo ya şaka gibi😂