zakar Arkadaslar bir konuda bilginize ihtiyacım var 28+3 haftalık hamileyim sağ kalça kemigim icten sanki sökülüyor üstüne basarken , yattigim yerde dönerken vs cok agrım oluyor yaşayan oldumu? Neyapabilirim😔
Deniz00 zakar bilgilendirmek için çok yorum yaptım ama sıkılmadan tekrar yazabilirim çünkü rabbim kimseye göstermesin ben fizik tedaviye gittim doktorum yönlendirdi kemik iliği ödemi dedi yani geçici kemik erimesi normal doğum için sakıncalı dedi kalça kırığı oluşabilir dedi doğuma kadar geçmezse. Magnezyum eksikliğinden olabilir yazanlar var ama magnezyum eksikliğinde sadece 3 günde geçmişti eklem ağrım magnezyum kullanınca. Yaklaşık 15 gündür sağ ayağımın üzerine basamıyorum sekerek yürüyorum
BuSee_ zakar doktoruna söyle canım magnezyum yazar kesinlikle onu kullan hafifletir hapı alana kadar günde 1-2 tane magnezyumlu maden suyu iç faydasını görürsün
bsra46 zakar bende öyleydim magnezyum çok iyi geliyor Bide masaj yaptırın eşinize. Cok yorulduğumda oluyordu benim yürüyemez bile olmuştum
Zeynepp123 Deniz00 Doğumdan sonra geçti mi acaba naptınız şuan aynı durumdayım sol kalçam çok acıyor koltuk değneğiyle yürüyorum o derece hareket ederken bile acıyor
zakar Bugün soledim doktoruma gebelikte agirliktan olmustur dedi, cokta kotuysen yuruyemicek duruma gelirsen ortapediye gir mr sokarlar hamilelikte mr girmek sorun deil dedi ama mr konusunda kararsiz kaldim
Deniz00 zakar aynısını dedi ortopedi fizik tedaviye gönderdi bana kalsiyum ile ağrı kesici krem yazdı şimdilik röntgene gerek yok boşuna girme dedi. Kadın doğum doktorumda gerekirse röntgen çektir önemli kalıcı hasar olmasındansa zararı olmaz demişti ama gerek kalmadı
Deniz00 zakar bir nebze olsada şimdilik evet kullanalı 4 gün oldu daha uzun süre ayağımın üzerine basarsam elbet ağrıyor. Öncesinde yatarken sağıma soluma dönemiyordum
Gul76 zakar canm bebegin cinsiyeti erkekmi bilmiyorum aynisi bende sol tarafimda oldu benimde cevrem erkek bebekte kalcaya atiyo dediler doktora gittigimde hamileliktende olabilir fitikta olabilir dedi emara girnemi söyledi ama riskli tercih sizin dedi ya şimdi girin yada doğumu bekleyin dedi valla girnedim bugün 20ci günümüz oldu dogurali doğum yaptim ve sanki hic öyle bi ağrı yasamamis gibiyim dogumdan sonra gecti bence sizde bekleyin dogumdan sonra gecicek allahin izniyle
zakar Gul76 erkek evet benimde sag tarafimda agri dayanmaya calisiyorum ama gun gectice basamaz hale getirdi suan 28 bunun 30 lari var gozumu korkuttu vallahi
Sibell_21 Gul76 canım ben de çevremden erkek çocukda olur diyolar ama benim bebek kız oda kişiden kisiye değişiyo demek ki 😊😊
Sibell_21 Aynısı bende de oluyo sol kalçam çok kötü yuremiyorum magnezyum kullanıyorum 2 tane maden suyu hafifletiyo ama geçmiyo.