sukufee01 Kızlar sırtlarım agrıyor zaten burun akıntım cok hafif öksürük hapşırık var 5 gündür bugünde birde sırt agrısı başladı ya iyice tribe girdim Varmi böyle olan bir nezle varmiş hapşirmalı burun akıntı şuanda
Tugbahsen sukufee01 kaçıncı haftadasınız acaba. Benimde bugün aşırı bi sırt ağrım var başka bi yerim ağrımıyor şükür ama bıçak saplanmış gibi bi ağrı
Ank-16 sukufee01 geçmiş olsun, aynıları bende de vardı, hatta bir iki gün burun akıntısından gözlerimi zor açtım resmen, bir haftada toparladım kendimi. Her gün bir kaşık ballı zencefil karışımı, bol su, meyve ve kuruyemiş tüketerek atlattım çok şükür 🤲🏻
Makskala sukufee01 iki gündür bende de var Boğaz kuruluğu hapşırık burun akıntısı bugün başladı. Nezle oldum sanırım ıhlamur için ballı.
4434 Tugbahsen kaçıncı haftada siniz benim de 3 gun once sadece sıddetlı bir sırt agrım vardı 34 haftalıgim bu arada hatta gece ağrısına ağlayacağım kadar siddetliydi, doktora sordum son zamanlarda vücudun agrı mekanizmasının değiştiği için bu tip ağrıların olabileceğini söyledi fakat şunu belirtmek isterim diğer arkadaşlarima da bilgi olması adına doktorum agrı olduğu zaman eğer ki karnın her yerden taş gibi sert olursa o zaman tehlikeli olabilir ama ama karnının sağdan soldan alttan her yerden sert olması lazım
sukufee01 Ank-16 bende meyve yiyorum tabi ilaç alamıyoruz atlatmamız zor oluyor inşallah bende düzelirim 😔😔
sukufee01 Makskala şimdi ocağa koydum ıhlamur bol bol içim ozaman herkeze bar bu nezle havadan mıdır nedir anlamadım maske de takıyoruz oysaki
Tugbahsen 4434 bende 31 haftalık oldum yani karnımda öyle bir sertleşme yok aslında ama özelikle yemekten sonra midemde ki gerilme ağrı sırtıma vuruyor gibi anlayamadım bende midemi mi üşüttüm acaba diyorum
4434 Tugbahsen yemekten sonra bana da ağırlik yapıyor canım hemen uzanma büyüdüğü için bebişler sanırım oluyo 💛
Tugbahsen 4434 yemekten sonra uzanmıyorum aslında ama şuan yine başladı sancısı sırtım da bıçak var sanki 😭
4434 Tugbahsen isterseniz sizde bir doktora sorun ne olur ne olmaz dinlenmeye çalışın bısey yapmayın uzanın belki bıtane parol rahatlatır eğer kullanıyorsanız