Melegim45 17 haftalık hamileyim bebeğimi hissetmiyorum normal mi acaba kızlar ilk hamileligim çevremdekiler biz hissediyoruz diyorlar kafama takıldı.
Nazlican1994 Melegim45 ben 20. haftada hissettim canım doktorumda öyle demişti zaten endişelenecek bişey yok. Şimdi 33 haftaya geldik bir dakika durmadan tekmeliyor anasını 🤣
02112017 Benim ilk gebeliğim 21 de hissettim anca normal canım çevreyi dinleme her beden farklı hisseder benim yengem spor hocası olduğu için karnındaki kaslardan dolayı bebeğini anca 30. Haftada hissetti olabilir yani
Limonveannesii Melegim45 16 haftalık olduk bizde hissetmiyorum ama çok ayakta kaldığım zamanda karnımda bir yumruk gibi bir şey oluyor uzanınca geçiyor önce bebek değildir daha çok küçük dedim ama ne olduğunu da anlayamadım gerçekten randevuma da vakit var daha
aslininbebegi22 Melegim45 bende 18 de hissettim ilk gebeliğim. Bazı anneler geç hissedebiliyor sanırım bu da biraz fizyolojik ama endişe etmeyin😍 ilk başta sürekli elim göbeğimde hissetmeye çalışıyordum en kısa sürede hissetmeniz dileğiyle çok güzel bir duygu♥️
Esrakuku Melegim45 banada öyle dediler doktora sordum cok küçük hissetmek imkansız demişti sen onları duyma canım🥰
Hasrt02 Melegim45 ilk hamilelikte 20.haftadsn itibaren hisssedilir cnm.ben 19+2 deyim ben bile daha hissedemedim ondan skma canını
Crcs Melegim45 ilk gebeliğim 19+5 şu an. Hareket hissetmiyorum 4 gün önce kontrolde elini yüzünü oynatıyordu ama ben hissetmiyorum hâlâ 🤷🏼♀️
Failknr Melegim45 19.da hissettim.Çok takmayın tam ben dinlemeyi bıraktım (her gün hissetmeye çalışırdım ) sonra bir sabah birden tak tak hissetim
Elifemirhan Melegim45 Canım ben ilk hamileliğimde 20 haftalıkken yeni hissettm çok normal bu haftada hissetmemen erken daha ondan korkma allahın izni ile hissedersin ilk hissiyat karnında karıncalanma gibi olur sağ tarafına yat gece genelde hareketlenir bebekler hissedersin ama haftasını bekle 🤗🤗