Hanımlar bugün çarşıda biraz bebek arabası baktım bütçem max 1000 TL önerebilceğiniz memnun kaldığınız ürünler varmı şu travel olanlar bana çok büyük geldi onlardan istemiyorum çift taraflı olanları beğendim.satıcıların önerdiği markalar hep farklı kafam karıştı 🤔 tekerlekleri kiminin önde iki çift, kimisi iki tekerlek olanlar var hangisi kullanışlı olur manevra kabiliyeti nasıl ki kaldırıma filan çıkarken bide kimisi çok ağır kimisi hafif🙄 memnun olduğunuz marka kodlarını atarsanız bende bakıyım ayy çok zor işmiş🤗