butterfly_ Zeyneppcevikk yaaa kaçıncı haftada gerçekleşti ve nasıl başladı doğum bende 38 im merak ediyorum.
minikprensimmm123 Zeyneppcevikk Doğum başlamadan önce ne gibi belirtiler oldu canım böyle ağrıdan ziyade halsizlik bulantın felan oldu mu hiç
Zeyneppcevikk butterfly_ benım dun sabah saatlerınde kanamam basladı hastaneye gıttım nısan oldugunu dogumun baslayabılecegını soylemıslerdı sancılarıma bakıp eve gonderdıler evım 10 dk mesafelıydı evde sancılarım 5 dk ya dusene kadar bekledım hastaneye gectım acılamam 5 cm dı yatıs yapıldı 10 cantım olana kadar bekleyıp doguma alındım
Mimik Ya ben aslinda deli gibi plesenta dogumunu merak ediyorum… Asla bilmiyorum… yillar once biri konusurken kulak misafiri olmustum, bebegin dogumundan daha zor demisti ama, tabii dogruluk payi vermek istemiyorum😅
Meryemkale Mimik bende normal doğurdum bebeğim çıktı kucağıma falan verdiler dr umla konuşuyorduk o sırada ve dikişim atıyordu plesenta çıktı mı diye sorduğumda ohooo çoktan çıktı demişti ben anlamadım bile
Eminos123 Mimik ayyy onun ciktigini bilemezsiniz bile doktorum tmm plesenta da cikti demusti tmm kulaktan duyulan seylere inanmayin
Susamtanem2 Mimik doğru değil zaten bir kere şöyle düşünün et parçası ama bebeğin vücut hatları kafası kemikleri var bebek doğru manevralarla çıkarken o her türlü çıkar Ki anlamıyorsunuz bile 😊
buiyimi Mimik benim ilk doğumumda çıkıp çıktığını fark etmemiştim herkes böyle anlatmıştı ancak ikinci doğumumda resmen doğum gibi oldu zorlandım 🤷🏼♀️
DNZMHMHT Zeyneppcevikk kabama nawil oldu yani siddetli leke mi gozden kacmasi mumkun mu bazen diyoeum nisan kani gelse ya ben gozden kacirsam camasir koyu renkse ona degs3 gormesem yada tuvalete otururken gitse gormesem☺ hersey geçiyor aklimdan
Almi4134 Zeyneppcevikk dikiş için hissediliyor deniliyor hayatımda hiçbir yerime dikiş atılmadı bunu çok merak ediyorum
Mimik Meryemkale ayy cok rahatladim… Herkes dogumdan dogum sancisindan korkar, benim korkum😅 Bayaa yillar once duydugim biseydi ama, o da cocukluk tranvasi gibi kalmis bende demek ki… O zaman plasentayi da bilmiyordum😆 Ayni anda 2 şok yasamak taşlaşmış bi korku birakmış bende😅