Arkadaşlar konuşurken yutkunurken kulak tıkanıklığı yaşıyorum bi uğultu oluyor. Kendi nefes alışverişimi duyuyorum. Konuşmak işkence oluyor resmen 🥺 kbb gittim iç ve dış kulak basıncını dengeleyemediği için oluyor demişti fıs fıs verdi ama geç tedavi olur dedi. İlaç ta veremiyor. Böyle bir durum yaşayan varmı kulak sıkıntısı nasıl olcak 🤔 çözüm tedavi vs önerisi