SayeMom Tostosunannesiii Tostosunannesiii papp-a aşırı yüksek, benim 2.39 du googledan baktıgımda 3.50 nin aşağısı normal yazıyordu. Ama diğer arkadaşın dediği gibi değer değilde bunların kağıdı oluyor ordaki önemli olan ama bilemedim ya
Koalamm Tostosunannesiii benimde bu civardaydı bunların bi önemi yok papp mom önemli olan doktoe çizelgeden soyleyecektir merak etmeyin bende çok endişelenmiştim
hava123 Tostosunannesiii bir sorun cıkacagını sanmıyorum , bu sonucları baz almayın grqfik sonucları onemli 🌸
Tostosunannesiii Tugce1803 ultrasonda doktor sıkıntı yok dedi . Kalınlık yok dedi.. ama ınternet kafamı karıstırdı
Tostosunannesiii SayeMom aynen ama ultrasonda sıkıntı yoktu hersey normaldı … ama test allak pullak etti
Tugce1803 Tostosunannesiii ultrasondan bahsetmiyorum. Grafik olacak doktorunuzdan istemeniz gerekiyor onu da👍🏻
Tugce1803 Tostosunannesiii Hem tecrübeliyim hem sağlıkçıyım😊ama bu değerlerle kimse yorum yapamaz. Doktorunuz devlette galiba özelde olanlar WhatsApp tan atıyor çünkü hemen🙏🏻
Tugce1803 Tostosunannesiii Nete kalırsak hepimiz kanseriz ölüyoruz🙈Boşverin siz orayı, doktorunuz size en iyi bilgiyi verir🙏🏻