mlkyll Merhaba kızlar Ankara Şehir Hastanesi’nde sezeryan doğum yapanlara bir sorum olacak, dikişlerinizi estetik mi yapıyorlar ?
balarisi06 mlkyll daha bir iki gün önce birisi görünüşte dikiş yok ama kesilen yerin başlangıç ve bitiş noktasında ipler var diyordu oda tam çözmemiş 🙄 bende sormuştum merak edip belki görür yazar yine
Kubraacunman mlkyll p.tesi sezeryan dogum yaptim iki basta ipler var 10 gun sonra dikis aldrmaya gel dedi doktor ama orta kismi estetik dikis gbi duruyo valla tam anlam veremedim. Sormaktw hic akloma gelmedi acikcasi 😂
mlkyll Denizyildizii dün hastanede iki kadın ile karşılaştım 1 ay önce doğum yapmışlar ikisi de estetik değil deyince sormak istedim