anneyim_33 Merhaba hanımlar iki gogsumun arasında ağrı var sızlama gibi bu kalp krizi belirtisi mi acaba nette öyle yazıyor yaş abaska bişey mi acaba başına gelen varmıdır
Yaagmurr anneyim_33 kaç haftalıksınız son haftalardaysanız ve bebeğiniz döndüyse normal benimde sızlama yanma ağrı çok olurdu doktor baskı yaptığı için demişti
Zehrayrr anneyim_33 canım bende 35 haftamdayım bende çok sık oluyor özellikle yatınca bebek doğum pozisyonunu aldığı için ayakları baskı yapıyor oraya ondan oluyor dedi doktorum endişe etme öyle olduğu zaman pozisyonunu değiştir hemen hafifliyor ben öyle yapıyorum 🥺