sumlifee Kızlar merhaba, 20 gün önce 2.doz tetanoz aşımı vuruldum, bugünden beri aşı yerim üzerine yatınca dokununca ağırıyor bu normalmi
Ozlemflz sumlifee bende carsamba günü vuruldum çok kötü agriyor. Bugün biraz hafifledi gibi ama kolumu kaldıramıyorum. zaten uyumak da işkence oldu üzerine hiç yatamıyorum. 🤦🏻♀️
cennetkokulum_ sumlifee bende cuma günü vurundum hala ağrıyo sol tarafıma yatamıyorum bile 1 ay sonra 2.doz için gidicem inşallah
sumlifee Ozlemflz bende vuruldugum ilk 2 gün öyle oldum sonradinda geçti ama şimdi tekrar ağırıyor biraz
sumlifee Minik11 yo erken değil ben ilk dozu 19. Haftada vuruldum, sağlık ocağı daha erken çağırmıştı ama doktorum 17. Haftadan sonra vurul dediği için geç gittim
melekanesi sumlifee ilk dozu 20. Haftada oldum. Hemşire ilk 3 gün ağrıması normal dedi. Sol kolumun üzerine yatamadım. 3 günde ağrıdı. Haftada ikinci dozu oldum. Hiç ağrım olmadı.