2609nrgl Kızlar bugün düşük bi değerle hamilee olduğumu öğrendim adetime 3 gun var daha böyle kremsi bi akıntm var ve kasiklarim sanciyor normalmi korkuyorum biraz
irem 2609nrgl ağrı çok normal bebek yerleşiyor aşırı şiddetli ve kanama olmadığı sürece normal. Benim içinden biri sıkıyordu sanki öyle kasılıyordu. Normal yani bebek tutunuyor.
Deletedmom93428 2609nrgl kanaman lekelenmen olmadıköa ağrı normal canım ben adet ağrısı gibi ağrı çekmiştim 🤭 doktora sormuştum bebek rahme tutunduğu için rahmin büyümeye başladığı için dddi canım
Tugce1803 2609nrgl Hayır şu an küçük rahim büyüyor bebek tutunmaya çalışıyor bu ağrılar normal ama ısrarla söylüyorum kanama ya da lekelenme olmadığı sürece
Masal-07 Öncelikle hayırlı olsun ayni sıkıntıları bende yaşıyorum 🥺mümkün olduğunca uzanıyorum ayaga kalktım mı basılıyor agrı