İyi akşamlar hanımlar 6 gün oldu doğum yapalı altta 3 dikişim var ve ağrisi çok fazla bebeğe göbek baği için hem mendil hemde sprey verildi yetişkinler de kullanabiliyormuş bende onu kullansam sorun olurmu yada ne yapmam lazim batikon falan alsam onu kullansam