Merhaba arkadaşlar bugün 22 haftalık olduk çok şükür 🤲💜 21.ci haftamdan beri çok şişkinlik yaşıyorum birde rahim kısalığı olduğu için çok hareket edemiyorum. Midem patlayacak gibi sanki😔 Dr’uma söyledim duphalac şurup önerdi içtim biraz faydası oldu ama yine de çok bir etki etmedi 💜 siz neler yapıyorsunuz bu durumda?