nartanem-nurtanem Sevgili anneler, bebek beşiği konusunda kararsız kalıyorum, bu benim ilk bebeğim olacak inşallah. Sizler nasıl beşikler aldınız veya almayı düşünüyorsunuz, ne tür beşikler en kullanışlı olur?
Deleted5544 nartanem-nurtanem anne yanı ahşap beşik almıştım 1 yıl kullandım şimdi park yatağa geçtim. bence ilk zamanlar en kullanışlısı ahşap anne yanı
Tugce1803 nartanem-nurtanem Tek beşik almak için bütçe varsa park beşik öneririm anne yanı olabilenlerden🤞🏻Ben ahşap beşik aldım ön kısmını kaldırıp indirdiğin yerde pim var bebeğim onu sökmüş ve geçen gün yere düştü o yüzden önermiyorum artık😥
Mehtap23 nartanem-nurtanem bende kararsızım büyüyebilen mi alsam uzun vadede kullanayım diye yoksa odadan odaya taşıyabileceğim hafif tekerlekli bişeymi alsam. Park yatakta güzel diyorlar ama aşırı kararsızım. Ama aklım biraz seyyar beşiklerde tekerlekli de olabilir 🤔 seyehatlerde bile yanıma alabilirim bebeğim yerini yadırgamaz diyorum ama bilmiyorum . İkisini alın derseniz fazla gereksiz bebek zaten bir yaşa en fazla onzaman odasına en yakışanı almak isterim diye düşünüyorum. Ama sadece düşünüyorum 😀
Babyface nartanem-nurtanem Bende park yatak düşünüyorum.Hem uzun zamanlı kullanabilirim hem bir yere giderken katlayıp yanımda götürebilirim.Ekstra olarak fiyatları da diğerlerine göre uygun
nartanem-nurtanem Tugce1803 benim de en çok aklima yatan açılıp kapanan ahşaplardi, böyle bir risk varsa hoş değil, çok geçmiş olsun :(
nartanem-nurtanem Mehtap23 şu an kafamın içi benim de aynı böyle alternatifler uçuyor ama düşünüyorum aynen sadece 🤗
Tugce1803 nartanem-nurtanem Sağolun🙏🏻Bende çok beğenerek aldım ama neyleyim evladım arasından aşağıya düşmüş😥
Mehtap23 nartanem-nurtanem sizin kaç haftalıktı . Ben 28+1 o yüzden düşünmeye devam ediyorum zamanım hala var fikirlere açığım😀
nartanem-nurtanem Mehtap23 🙈 11+5. Benim baya baya var inşallah, benim düşünme sürem daha uzunmuş galiba😌
Miase Mehtap23 bende 23 haftayım bütün çevrem park yatak al diyor aklın varsa 😂 ama ben nerde süslü püslü beşikler var onu seçiyorum 🤣 ilk gebelik ondan galiba
Nurklc1 Bütçeniz var ise bitane pratik küçük sallanan beşik her odaya gidebilecek kolay taşınır bişey bitanede büyüyen çekmeceli olanlardan almak yeterli biri odasnda durur birini de gün içinde hangi odaya giderseniz oraya götürürsnüz hem göz önünde olur.
BBYaman nartanem-nurtanem ben ilk cocugumda ahsap anne yanı kullandım gayet iyidi salına vs tasıdım gunduz gecede odaya sonra kullanmadık bu hamileliğimdede aldık ilk 2 ay onda sonra odaya kendi besıgınde o yuzden anne yanını ucuz bişey alın cok kullanamıcaksınız
Mehtap23 Miase ilk gebelik olunca gerçekten herşey daha güzel özenli ılsun istiyorsun benim ikinci olduğu için hangisi daha işime yarar derdindeyim 😂
Miase Mehtap23 bende geçtim artık süslü püslü şeyleri hangisi daha çok işime yarar hangisi daha kullanışlı onu alacam o yüzden bekliyorum daha erken diyorum 😄
Mehtap23 Miase yani süslü püslü olsa da biz görücez bebeğin bundan haberi olmayacak ki😀 belki bir iki fotoğraf ta görür o kadar . önemli olam bizim rahat kullanmamız zaten. 👍
beyza1234 nartanem-nurtanem ikeadan dümdüz beşik aldım 2 kademeli ön barı cıkıp yataga yapıstırıp amne yanıda olaniliyor zaten maksimum 1.5 yasında ayrı montesseri oda yapacagım için para vermeye gerek duymadım
Eda-5807 nartanem-nurtanem bende park beşşik istemiştim ama eşim olmaz falan dedi bizde büyüyebilen mobılya beşşik aldık