Zeynepsa Kizlar hangisini tavsiye edersiniz. Park yatak kraftin almayi düşünüyorum onerebileceginiz memnun kaldiginiz baska yatak var mi
Nurylcndag Zeynepsa bende gerçekten bu arada kaldım,ne yapacağımı bilmiyorum.En iyisi cevap vermelerini bekleyeyim ☺️
TospikAnne Zeynepsa yani ahşap beşikler çok güzel görüntü olarak ama en fazla 9 aya kadar kullanırsın. Hadi 1 yaş diyelim. Birde ayaklanınca tırmanıp kendini aşağı atıyor bebekler. Tek güzel yanı görünüşü güzel ama kullanış açısından bir artısı yok. Park yatak ise yüksekliği ayarlanabiliyor. Bebeğini hemen hemen 4-5 yaşına kadar bişey olduğunda yatırabilirsin yanında. Örneğin mersinde genelde bir salonda birde yatak odalarında klima vardır. Çocuk tüm yaz salonda yatamayacağı için yatak odasında annesiyle babasıyla serin serin yatar. 2.si oyuncaklarını park yatağın içine dökersin içinde oynar küçükken. Evin dağılmamış olur. 3.sü tırmanamaz atlayamaz tehlikesi yoktur. Fiyatı ahşap beşiğe göre uygundur. Pahalı olsa bile ahşap beşikten daha kullanışlıdır. Ben sana artılarını eksilerini yazdım canım. Sıra geldi asıl meseleye 😊 benim parayla ilgili sıkıntım yok zaten ilk çocuğum birde şık bişey yapmak istiyorum diyorsan ahşap beşiği al. Ama ben uzun seneler kullanırım benim içinde bebek içinde kullanışlı birşey almak istiyorum diyorsan park yatağı al. Ben ikisinide tercih eedemedim. Eğer tercih şansım olsaydı park yatağı alırdım. Alamamamın nedeni benim yatak odam çok küçük. Park yatağı alsam sığmazdı. Ya ahşap beşik alacaktım yada anne yanı beşiği. Biraz gittim baktım anne yanı beşiği almaya karar verdim. O da küçük ama sırf yatak odamın konumu yüzünden. Anne yanı beşiği de en fazla 1 yaşına kadar gelir yatar benimle. Şöyle de düşündüm gece emzirirken kolumu uzatıp alabileceğim bebeği. Yatarken emzirebileceğim. Uyku sersemliğiyle kalk ışığı aç bebeği al otur emzir geri yerine koy ayağını çarp olayı olmayacak en azından benim için. Yani inşallah bir nebze de olsa fikir verebilmişimdir. Tabi karar senin canım 😘😘
Duygue Zeynepsa internette yektabebe var ordan ahşap sallanan beşik aldık biz fiyatlar cok uygun bakabilirsin https://www.instagram.com/yektabebe
Cakil01 Zeynepsa Ben ahşap şeklinde park yatak aldım e bebekten. Hem uzun süre kullanılıyor hem oyun alanı ve yatak oluyor hem de görüntüsü bez olanlardan değil aksine çok şık 😊
Zeynepsa TospikAnne Su an anne yani besigimiz var.sonrasi icin bende aynen ahsap besik şık oluyor diye dusunuyorum ama onda uzun donem yatmiyo cocuklar deniliyor. Tesekkur ederim
Cerenora Benim kızım ahşap beşiğinde 3,5 yaşına kadar yattı. Yüksekliği ayarlanabildiği için kesinlikle tehlike sorunu olmadı. Bence ahşap çok daha sağlıklı bir malzeme. Oyuncağını dökerim oynar hayalini şimdiden unutun alt çekmeceleri boşaltın😂 kepçe, tencere, tava en çok oynadıkları şey. Çamaşır çekmecesi boşaltmak ha keza öyle. bence park yatağın tek avantajı katlanıp başka yerlere götürülebilmesi.
Kubra_dmrr Ahşap yatağı uzun süreli kullanamazsınız görüntü olarak güzel ama bikac aylık ben park yatak aldım Doğuma az kaldı Allah nasip ederse kullanacağım her odanın kapısından geçiyor rahat açılıp kapanıyor kurulumu kolay cocuk için daha iyi kullanışlı tavsiye ederim bunların hiç birini ahşap beşikte yapamazsınız
Cerenora Zeynepsa Benim KIZIM 9 aylık yürüdü. Tırmanmayı hemen keşfetti. Hiperaktif olacak diye çok korktuk kreşten sonra duruldu. Sadece 1 olay yaşadık beşikle ilgili. Bizimki büyüyen beşikti. Beşik korumalığına basıp yandaki dolap gibi yerin üstüne çıkıp oturmuş. Aşağıdaki çekmeceden lastik TOMA’larını alıp eline geçirmiş. Babaanne neyse ki kangren olmadan fark etmiş😡 korumalıkları çıkardık gayet güvenle kullandık. Alt seviyeye indirince sorun olmuyor. Ben bu sefer ikea beşik alacağım. Büyüyen beşikten daha güvenli bence.
Prensesoykum Zeynepsa park yatak kullanım açısından daha iyi bebiş büyüyünce katla kaldır ben tercihimi park beşikten yana yaptım eger odan falan müsaitse ahşapta alabilirsin
YeniAnnecik Zeynepsa bence ahşap al park pesik ben hiç sevmiyorum park beşiğe vereceğin parayı ahsaplara verirsin 😊
Tugbamete Zeynepsa ben park yatakları hiç beğenmiyorum biz büyüyen karyolalardan bakıyoruz hem ebeveyn yataklı hem derin çocuğun tırmanması imkansız ayak ucundaki komidin seyyar çıkarılabiliyor daha sonrasında da genç odası olatak kullanıyorsun uzunluğu 2 metre her sene beşik yatak alamam bir kez oda yapcam evlenene kadar onu kullansın 😂😂😂
Cakil01 Zeynepsa https://www.e-bebek.com/tahterevalli-kido-oyun-parki-p-tht-tkd-01nat/ Link açılmazsa e bebeğe girip * kido oyun parkı * yazabilirsiniz. Yatağı cibinliği nevresim takımı yastığı felan hepsi içinde geliyor
begumge Zeynepsa baby&plus park yatak aldım. Fiyatı makul, bütün teknik özellikleri mevcut, muadilleri çok pahalı. E bebekte 300tl.
Asia 3kademeli ahşap yataklar var. Anne yani da olabiliyor. Bebekonfor bakabilirsiniz. 5yasina kadar 60 120 ebatında bütün temsiliyle beraber geliyor 379tl hem de boyasız doğal. Biz çok beğendik.