Busra-61 Mehtap23 amin cümlemizin de inşaallah Allah kolaylıklar versin. Meydan da Ayhan şahinler var ona gidiyorum. Siz hangi doktora gidiyorsunuz ?
Mehtap23 Busra-61 ben fakültede Gülseren hocaya gidiyorum hem evime yakın hemde çok hoşuma gitti ilgisi 😀
Busra-61 Mehtap23 çok iyi merkezde oturuyorsunuz o zaman bende maalesef evime gidemiyorum kokular çok tutuyor beni bulantılar falan derken annemde duruyorum fakülteden yukarıda biraz
Mehtap23 Busra-61 tam olarak neresi acaba 😀 ben de üniversite mahallesindeyim . Siz daha yolun başındasınız. Ben mide bulantılarını geçtim şükür şimdi arada bi tutsada geçiyor hemen😀 insan kendi evinden mutfağından tiksiniyor ya çok kötü bişey🤦♀️
Busra-61 Mehtap23 çilekli köyü üniversite mah yukarı ama ben söğütlüde oturuyorum şu evimi tiksinmem bi geçse gidecem de 🤦♀️
Mehtap23 Alka sekreterlikten direk alıyorsun vezneden üçret ödüyosun bunkadar randevu ya falan gerek yok . Yada sabahım 6 sında 7 sinde gitmene gerek yok😀
nurokur 39+1 den selamlar 🥰 Medical Park Bakiye Hanım’a gidiyorum. Çarşamba günü sezaryen ile bebeğim geliyor inşallah
Busra-61 nurokur ne güzel yolu bitirdiniz darısı bizlerin başına ☺️ Bakiye hanımı da cok duydum iyi bir doktormuş