Kararsizinsan hemoroid oldu ama 40im cikana kadar iyilesti olabilirmis oyle geçici olarak. Bebegim 3.5 kilo idi ama bas cevresini hatirlamiyorum ama kafasi cok yukaridaydi bir aletle yardim ettiler rahatca cikardilar. Siz doktorunuzu dinleyin en dogrusunu o soyler ben sadece diyorum ki normal sezaryen fark etmez kendinizi ne kadar rahat birakirsaniz surec de o kadar rahat ilerler.