Yaagmurr Gulonuz https://ty.gl/vqrc46q https://ty.gl/ifg8aaf Bu ikisi diyorum başkada bişey demiyorum 76 ile hamile kaldım 83 kiloyla doğurdum kırmızı olan xxl aldım rahat olsun diye baya büyük o yani bide penye kumaş ve çok rahat kesinlikle tavsiye ederim pembe olanda üstü çok rahat alt kısmı hasta beziyle biraz dar olabilir sadece ikisininde avantajı önden düğmeli emzirirken rahat oluyor ilk 2 ay kadar evde sürekli değiştirerek bu ikisini giydim
Bloggeranne_93 Gulonuz bende suwenden aldım pijamalarımı cok kalıtelı geldi buyuk bedenleride vardı sanırım
Dilekcnkn Gulonuz Ben lcw’dan aldım birde Madre bebeğe bakabilirsin orada kalıplar büyük kumaşlar güzel
anneadayii42 Yaagmurr siyahli olandan memnun musunuz hem güzelmiş hem uygun. Ben tesetturluyum bol alsam acaba rahat mi kalibi falan
ecce_mommy Yaagmurr bunun kırmızı olanını bende aldım 70 kiloyum xl bedeni çok güzel oldu kumaşı yumuşacık çok rahat
Dilekcnkn Elcnbykckr İsimli tulum yaptırdım birde lohusa seti aldım ama bana bol geldiği için iade ettim lcw’dan aldım ama kumaşı güzeldi her ikisininde
Yaagmurr anneadayii42 evet çok rahat olur bence ben çok rahat ettim uzun sürede giydim yani tavsiye ederim
Elcnbykckr Asiyeclk tesekkür ederim lohusa takımı beğendim bide tavşanlı tulum beğendim ama emin olamamıştım
Ebru234 Gulonuz trendyolda collective die bi marka var oraya bakiniz isterseniz xxl kadar var ve cokta uyguna aldim ben