Hazella Kizlar iyi aksamlar. Doktor kontrollerine tek mi gidiyosunuz yoksa kayinvalide falan filan gelmek isteyen oluyomu?
ilkgozagrimhavinim Hazella benim gittiğim hastanede içeri kimse alınmadığı için (eşim dahil) tek gidiyorum
Hosgeldinbebek Hazella ilk tek gittim, sonra sırayla annem,görümcem , eşim şimdi sıra kayınvalidemde😁 hepsi hevesli ve meraklı, 2 kişi gidiyoruz ama yanımdaki değişiyor sürekli yani kalabalık değil
Hazella Tugce1803 nasil geri ceviriyosunuz isteyenleri bende kimseyi istemiyorum ama inatla gelmeye calisiyolar
GulcanDongel Tugce1803 aynen bende öyle, eşimle gidiyorum hep, mecbur kalırsam annemle veya kayinvalidemle giderim.
-momymomy3 Hazella hep eşimle gidiyoruz zaten virüsten dolayı içeri almıyorlar eşim kapıda bekliyor ama ben muayene esnasında ultrason videosu çekip eşime izletiyorum merak ediyor sonuçta
Ozlemvardar Hazella Kayinvalidem geleyim mi bile demedigi için eşim olmadığı iki randevum da kayinpederim den rica etmiştim araba ile götürmesini arabaya her bindigim de araba da kayınvalidem oluyordu ben de geldim diyor o saatten sonra in aşağıya diyemem 🤣🤣 normal olarak o da geliyor Benim için pek sorun da değil açıkçası ☺️☺️
Sabriyeinall Hazella gebelik bu acil bir durum olabilir ve ben kendimi en rahat eşimin yanında hissediyorum diyebilirsin ben öyle yapmıştım ve hep eşimle gittim
Yaagmurr Hazella Benim gittiğim hastanede yalnız alıyorlardı eşi bile kabul etmiyorlardı hep yalnız gittim
hepoyleolurzaten Hazella Hep eşimle gidiyorum. Yani illa ki başta bi kayınvalidem falanda gelmek istedi ama zaten kliniğe yanımızda 1 kişiden fazlasıyla giremiyoruz 😊
ikikuzuannesi_18-21_ Hazella eşimle gidiyoruz ama kata refakatçi falan almadıkları için eşim dışarda bekliyor.
ATC Hazella 1 kere eşimle gittik diğer türlü hep tek gittim randevular hep hafta içi eşimde hep çalışıyor malesef başka kimse gelmek istemedi yani
Denizyildizii Hazella eşimle ikimiz gidiyoruz. Geçen sefer kayınvalideminde randevusu vardi beraber gittik.
Mom54755 Hazella hamile değilim ama tedavi için gittiğin bütün doktor kontrollerime eşimle gittim eğer o olmazsa da kimseyi istemem tek başıma giderim
ebruzb Hazella eşimle gidiyoruz hep başka kimseyi istemem ikimizin çocuğu sonuçta başkaları görmese de olur 😂 video çekip onu gönderiyoruz anneme ve kayınvalideme