Merhaba arkadaşlar
bir türlü ne hastane ne doktor konusunda emin olamıyorum içime sinmiyor her yer para tuzağı olmuş resmen . Doktorlar da bir acayip zaten . Pendik şifa hastanesine doğum için giden var mı ya da şuan da muayene için giden bir fikir verirseniz çok sevinirim .