honeyland merhaba 🌼
preeklemsiden dolayı doğum yaptım ben. Devamlı takipli doktorum her şeyin normal diyordu bana , tansiyon takibi şeker yüklemesi falan hiç yapmadı söylemedi bana. İlk gebeliğimdi bilgimde yoktu. Kimsede uyarmadı. Tansiyon yükselmesinden zehirlenmişim. İnanılmaz derece şiştim. Özellikle ayaklarım ve yüzüm. Ama yok öyle bir şişme. Yürüyemedim şişten doktora gittik şans eseri biraz daha gelmesen bebekte sende ölürdün dediler acil doğuma alındım. Zaten bende sağ damarımda çentik varmış bebeğe kan akışı yavaşmış. Buda tansiyonun çıkmasına sebepmiş yani ben baştan beri takipli riskli gebeymişim ama kendi doktorumun ihmaline erken doğum yaptım. Dava açacağız şimdi doktora zaten eldeki raporlarla avukat doktorluğu biter diyor