Duygu_aslann evet aynı sorun bende de oldu. Doktorum beni bu konuda uyarmıştı. İğneden sonra yanaklarda kızarma, ateş basması, bebek hareketlerinde azalma ve şeker yükselmesi yaşayabilirsin diye. Ben de şeker harici diğer belirtiler olmadı ama şekerim hiç olmadığı kadar yükseldi. Doktorum korkulacak bir şey olmadığını, iğnenin içeriğinde kortizon olduğunu, etkisinin 3-4 gün içinde geçeceğini söyledi. Benim bugün 3. günüm ve şekerim yavaştan düşmeye başladı.