Denizim Merhaba kizlar , Uzun bir hamilelik sureci gecirdim yaklasik 10ay kadar 41+3te bu sabah 5:15te dogurdum(new york saatiyle), kendi sancilarim gelmeyince suni sanciyla dogurmak icin hastaneye yattim ancak yine kendi sancilarimla normal dogum yaptim, nasilmi?😁buarada ben amerikada yasiyorum sistem biraz farkli olabilir bastan yazayim,persembe aksami hastaneye yatisim verildi vajinadan rahim acici ilac verildi ve 12saat bekletildim,ertesi gun acikligim sadece 1cm idi tabi ben sok🙈moralim bozuldu neyse vazgecmek yok dedik doktorum rahmime rahim acici balon yerlestirdi bu hayatimda yasamadigim kadar aci vericiydi ben dayanamayinca ozel bir agri kesici yapip uyuttular beni yaklasik 3saat sayiklayarak uyudum uyandigimda balon kendiliginden cikmisti ve acikligim 6cm yukselmisti tabi biz yine sok en fazla 4cm olur derken birden acilmistim ve kendi sancilarim basladi suyumu patlattilar ve ayni anda epidural verdiler bir iki saat sonra acikligim tamamdi haydi doguruyosun dediler iste sanki o an korktum nasil olacak acaba diye esimde doguma girdi,kordonunu o kesti,hatta dogum icin yardim bile etti bir bacagim ona dayaliydi😁 kendi odamizi aninda dogum odasina cevirdiler,nezaman ikinmam gerektigini soylediler rahimde basinc hissettigim anlarda ikindim hep kacinci ikinmamdi hatirlamiyorum ama beklemelerle 15dk icinde dogurdum🙏🏻Icimden ciktigi anki rahatlama dunyalara bedel,mis kokusunu icime cekmem harika bir duyguymus Rabbim isteyn herkese yasatsin insallah😍🙏🏻Dogumdan hemen sonra ayaklandim kizlar mutlaka normal dogum yapin derim ve epidural normal dogumdan asla korkmayin agrisiz acisiz mis gibi doguruyorsunuz hepinize hayirli dogumlar dilerim New yorktan sevgiler💐
Mervezcanen Denizim tam sana mesaj aticaktim dogum hikayeni yaz diye ki gördum ☺️Gözun aydin arkadasim dunya tatlisi kuzumu saglikla getirdin dunyaya darisi bize opuyorum😘❤️
nesly Gözün aydın canım ❤️ Epidural sonrası bi sıkıntı yaşadın mı ? Bel ağrısı baş ağrısı gibi tek korkum o benim
Denizim nesly tesekkur ederim, hafif bas agrisi yasadim ama olacagini biliyordum dogum sonrasi basit bir agri kesiciyle gecirdim
Denizim Mervezcanen canim arkadasim benimm cok tesekkur ederim😘❤️❤️❤️ Insallah seni daha kolay olacak🙏🏻🙏🏻