melekkhasann moral bozmak istemem ama hamileliginin 6. Haftasindan itibaren piyasadaki tum yaglari ve kremleri denedim ama 28. Haftamda ilk catlaklarim olustu. Bana hep genetik dediler inanmadim inat ettim catlamayacagim diye ama sonuc maalesef istedigim gibi olmadi. Gobek deligimin alti hep catlak ama cok sukur yukarlarda oyle pek bisey olusmadi. 37+2 deyim. Daha fazla catlamadan dogurmak istiyorum artik. Yinede cok para harcamamaniz adina verebilecegim tavsiye bio-oil ve hindistan cevizi yagi deniyebilirsiniz. Yine en etkili olan bunlar. Ayrica eger annenizde catlak yoksa catlamama sansiniz cok yuksek.