Bugün o kadar kötü oldum ki içim parçalandı kapıcımızın kızı hamileydi dogum zamanı gelmiş götürmüşler hastaneye kanaması vardı goturduk dıo bakmıslar evde ceksın sancısını diye yollamışlar kadında dio bilemedık geldik eve dio neyse iyice şiddetlendi götorduk dio cocuk kakasını yemiş aslnda o zaman bakılsa düzgünce gözukecekti dio umursamadılar dio kaka midesi yerine cocugun cigerlerine gitmiş ve 3 gün çocuk vefat etmiş 😪😪😪 içimden böle can gitti sanki elimi koymuşum karnıma sıkıyorum bi baktm o kadar kötü oldum ki ya böle içime oturdu bi yazıp rahatlaym dedim yemin ederim tamam takdir rabbimizden haşa o şekilde bi şeyim yok ama Allahım kimseye yaşatmasın ya 😩😩😩