Mucizeammm ben anlamıyorum bu çabuk büyüyor 5 6 tane aldım yeter diyenleri ben günde en az 2 kere tamamen degistiriyordum kızımın uzerini bu sayı bazen 6 7 oluyor kusuyor sut damlıyor yenidogan bebeğe yenidogan kıyafetler bile bol oluyor nasıl 3 6 ay giydiriyolar onu da anlamıyorum benim kizim 2 buçuk ay yenidogan kıyafetleri giydi hadi çok kilo alan bebek olsun 1 giysin 1 ay az bir zaman mı ki valla ben kizimda 25 tane filan zibin yenidogan zibin almıştım zor yetiyordu 15 tane filan da takım almıştım yazın dogdugu için onları pek giydiremedim sadece zibinla duruyordu ama eylül ekimde doğan bebek rahatlıkla giyer eldiven şapka hiç kullanmadım o yüzden tek üzüldüğüm seyb2 tane 10lu isimli hastane çıkışı yaptırdım bir kere bile giydirmedim kizima alıp da üzüldüğüm tek şey onlar