Benim bebemin gerçekten günü gününü tutmuyor. Son 5 günüm kaldı. Doktor hareketlerini iyi takip et dedi. Bugün maşallahı var durmuyor. Canımı da yakıyo. Aman hareket etsin de canım yansın önemli değil. Ama dün böyle değildi mesela, bi gün kuduruksa diğer gün çok sakin. Kaç kere 2 gün arayla nst ye gittim. Hiç bişi yok. Herşey normal. Ama neden bi gün iyiyse diğer gün az oluyo anlamıyorum. Doktor rutini bozmasın iyi dinle takip et dedi. Bi iyi bi kötü olunca bende napacağımı bilemiyorum, yazlıktayım bide. Hastane 1 saat mesafede. Ha diyince gidemiyorum nst içinde. Çıldırmak üzereyim yani 🤦🏼♀️ Var mı benim gibi olan yoksa bi bende mi böyle oluyo 😥