Aylinsemih Aysel0707 canm 2 tane iyi marka var sleppy yeni dogan birde prima bunları kullanabilirsin ben sleppy kullanıyorum ıslak mendil de uni baby içeriği temiz
lavininannesii Aysel0707 ben de çok sordum araştırdım en sonunda sleppy ye karar verdim ve ilk paketimizi aldım. Daha kullanmadık ama bakalım🥰
Aysel0707 Aylinsemih unıbyy deterjan aldım ya annem bana sormadan can bebe yollamıs esımde dıyor kolay kolay bulunmuyor onlar bugun e bebege gıttık baya bıseyler aldım ama canbbede yoktu sızlere sorayım dedım
Ozlemvardar Prima premium care kullanmıştım ilk oğlumda Yeniden doğum yapicam nasip olursa aynı marka düşünüyorum Ama sleepy için de memnun olanları duymuştum