Absrn- Normal doğum yapmış olup üzerinden 45 gün geçmesine rağmen hala dikişleri ağrıyan var mı acaba 🙄🙄😶😶😶😔😔
Absrn- Cicilibicili bi 10 gün kadar önce gittim mantar olduğunu söylediler ilaç verdi iyi geldi ağrı yoktu ama şimdi hem ağrı hem de az az kan var 🙄