Herkes farklı yazmış bana ablam dernekden getirmişti ikinci gebeligimde sancım başladı sıcak suya koydum biraz suyundan içtim hastaneye gittiğimden yarım saat sonra doğum yaptım ertesi gün görümcem tesadüf görmüş sudan çıkartmış köşeye koymuş kanamam falan da artmadi