Kevser01 Ebru234 hayir 38 e giricem hala bekliyorum ve dogum icin cok sabirsizim biran once gelsinde dogurim istiyorum 😅😂😂
Ebru234 BabyYoda banada bebegin başı asagida degil dedi 36 gittigimde cumaya geri konusulucak galiba bende sezeryan olucam
BabyYoda Ebru234 36′yı geçtikten sonrası sıkıntı olmuyormuş. Zaten 37 haftalık demek 37 bitip 38 e girmek demek 🙏🏻