Bgun şeker yüklemesi yapıldı herşeyim normal sdce idrardankan çıktı çok şaşırdım enfeksiyon taş veya kum düşüyor olabilirsin veya böbreklerde problem olabilir dedi ve kültür örneği verdim bu tarz durum yaşayan oldumu hic sancım ağrım yok sadece kasıklarımda hafif ağrı oluyor oturup kalkarken vs. Onun haricinde farklı bişey yasamadim