Busra-61 sizin geçmeye yakınmış vallahi benim 9. Hafta artık dayanamıyordum hastaneye yatırıcaz diyordu doktor serumlar ile ayakta duruyordum prilam bana asla etki etmedi içip onuda çıkartıyordum , okadar iyi anlıyorum ki , onzyd 8mg bi hap verdi kemoterapi gören kişilere veriliyor eczacı böyle bişey derse korkma hastalarıma veriyorum dedi yarım dil altı içiyorum sadece günde iki yarım içme hakkım var sabah bana yeterli oluyor aşırı iyi geldi araştırın canım 🌸 doktor çok önemli ben değiştirdiğim de anladım