merhaba arkadaşlar
20.haftadayım kanama ve sancı başladı hastaneye geldim,rahmin tamamen açıldığını kesenin vajinaya indiğini söyledi.. yatış yapıldı şuan ilaçlar vs.. bekliyoruz.serklaj yapılması mümkün değil tamamen rahim ağzı açık olduğu için. başına gelip bebeğini kurtarabilen var mı? dualarınızı eksik etmeyin