ogretmenileoglu Merhabalar kızlar Acıbadem’e giden kaç kişiyiz?kaçımcı haftadasınız,dokturunuz kim?doğum için kaça anlaştınız?
ogretmenileoglu brn38 Ben Özge İdem Karadağ’a gidiyorum normal doğum 7000 liraya anlaştık epidural alırsam +1500,acil şekilde gidersem korona kan testi +500. Çok pahalı gerçekten.
ogretmenileoglu Beril123 Biz fiyatlar artmadan konuştuk,şuan fiyatlar artmış deniyor Ben Özge İdem Karadağ’a gidiyorum normal doğum 7000 liraya anlaştık epidural alırsam +1500,acil şekilde gidersem korona kan testi +500.
ogretmenileoglu Beril123 Ben Özge İdem Karadağ’a gidiyorum normal doğum 7000 liraya anlaştık epidural alırsam +1500,acil şekilde gidersem korona kan testi +500. Çok pahalı gerçekten.
ogretmenileoglu alpinannesiii Tüp bebek hastalarına bin liralık indirimleri varmış sadece,Ben Özge İdem Karadağ’a gidiyorum normal doğum 7000 liraya anlaştık epidural alırsam +1500,acil şekilde gidersem korona kan testi +500. Çok pahalı gerçekten.
Hilal_cskn38 Bende 30 haftalığım Fatma Kutlusoy a gidiyorum ama doğum ücreti pahalı geldi tektene gitmeye karar verdim ordada 3.bucuk doğum 🤰 Acıbadem 7000 istediler