ozgeecan9 Bfduam dimiiii yaaaa keske olsa ama ilgnc ki bugün braz koyu kıvamlı beyaz bi akıntım oldu görünce şaşırdım cok umudum yok ama bilemeyiz tabi yinede😊
ozgeecan9 Bfduam yok genelde adete yakın olur akıntım oda normal olur bu sekilde cok fazla görmedim.. insallah yaaaa🤲🏻
Bfduam ozgeecan9 inş ya belirtidir. Krem yoğunluğunda, ya da peltemsi beyaz akıntı mı? Bı tatlı kaşığı var mıydı? İnş tutmuştur ya, çok amin 🤲
ozgeecan9 Bfduam aynen canım krem yoğunluğundaydı tatlı kaşığı kadar vardır hemen hemen… inşallah Yaaaa💕🤲🏻
Hempol ozgeecan9 yumurtalamayı bekliyorum daha gelmedi ayın 27si görünüyor bakalım inşallah Eylülde güzel haberler alırız 😊 buarada ben yumurtalama takibi yapmıyorum 😊 diğer yöntemleri deniyorum 😊
Hempol Enda diğer yöntem derken şu hergün ilişki ya da gün aşırı ilişki anlamamında söyledim çünkü bu ovü testleri bizi daha stres yaptırır gibi geldi bana 😊
Portakalimsi545 Kızlar Rabbim gönlünüze göre versin. Gebe olduğumu yeni öğrendim sizlere dua edeceğim🙏🏻. Folik asitleri aman ihmal etmeyelim 🤗
Enda Portakalimsi545 saglikli vir sekilde kucagna alirsin insaAllah miniğinin kısmeti bize de bulaşsın pozitiflenelimm🥰🤗🤗🤗🤗🤗
dtbsra6 Ben de geldiim, aslında 5 aydır deniyoruz olmuyor Eylül ayını boş geçecektik ama bi karar değişikliği yaptık bakalım hepimizin hakkında hayırlısı olsun 😊
EsrSvm Enda Merhaba canım, Bende test için Eylül ayını bekleyenlerdenim.2 yıldır neler denediysek gebelik oluşmadı.Aşılama yaptırdım bu ay henüz 6. Günüm nasip olursa 3 Eylül’de gebelik testi yapıcam.İnşaallah sıra sıra hepimiz güzel haberler alırız ❤️
Enda EsrSvm insaAllah insaAllah insaAllah bende 2 defa catlatma kullandim ama baska bir doktra gttigumde gerek olmadgni kendliginden olacagini soyledi doktor ovlsyon takibi yapiyorum 5 ay daha yapicam insaAllah bu 5 ayda guzel haberler alirim🥰🥰 insaAllah guzel haberler aliriz