Hanımlar az önce tavuk taşlığı kavurdum yedim ama daha sonra internetten baktım sakatat grubuna girermis ve hamileler için sakatat zararlı yazıyordu bişey olurmu sizce çünkü ben işkembe çorbası felanda çok severim yapar yerim bilemedim ki yedim bide o kadar 😂🙈