Kızlar biberon ve emzik hangi marka tercih ettiniz ? Var mı hiç kullanıp memnun kalan ? sizce ne almalıyım ? ve pişik kremi bebek için deterjan ne önerirsiniz ? Ve bebeğiniz için yatak odasını nereden ne kadara aldınız ? Var mı öneriniz ? Görsel bir şekilde paylaşma şansınız var mı ?