mummy_mom 37+5te açılmam 2 cm di.1 hafta gecti yine 2 cm de kalmış.bebek rahimde degilmis.doktor birkac gun daha beklemiyoruz dogmasini dedi yerinden memnunmuş bebek.doktor haftaya kadar kendi sancım gelmezse dogum icin secenekler sundu. Eger haftaya yine 2 cm de kalirsa 1 hafta daha kendi sancımı bekleyip bebek yine gelmezse sezeryan.(en geç 41 de bitirmek istiyor bu dogum işini) Haftaya 4 cm olduysa suni verip epiduralli normal dogum Haftaya 2 cm de kalirsa suni sancı (bunu cok onermedi ) verip epiduralli normal dogum. Suan 39 haftalık oldum 4 gun sonra kontrolum var ama karnım cok inmedi ve ağrı filan yasamiyorum.sanirim acikligim olmadi suan yine.ne seceyim bilemiyorum.onerilerinizi bekliyorum.
depsizoo mummy_mom bak şimdi ben daha dün doğurdum normal dendi açılma ilerlesin diye antibiyotiği bastılar 1 cm ilerledi sonracıma saatler geçti geçt geçti bebek kanaldan geçemez dedi sezeryan dendi spinal olcaktı uyuşmadı genel oldum yani birazda senin kararına bağlı değil 🤣
Aysenur___ mummy_mom merdiven inip çıkın rezene çayı için ne normal doğum olması kadar iyi bişey yok :) özellikle merdiven çok işe yarar bide yorumlarda yazdığı gibi suquat
mummy_mom ATC yapiyorum yapmadigim sey yok.merdiven in çik,iliski,pilates,hurma,squat,perine masajı,gogus masaji,rezene çayı herseyi yapiyorum.ama durum boyle.
Dilara-23 depsizoo nasıl uyuşmadı spinalde 😱 uyuşmadığını nasıl anladılar anam beni yine bi anksiyete tuttu 😬
Aysenur___ mummy_mom ha o zaman doktora bırakcaksınız hangisi olumlu olursa onu seçsin ama siz devam edin böyle şeyler yapmaya hep hareket halinde olun :)
depsizoo mummy_mom hangisi uygunsa o olur sen istedine karar ver nasıl geldceği varsa bebek öyle geliyor
Seymit mummy_mom ya benim bi arkadaşım o kadar çok yürüdü squad yaptı ama bebek gelmedi hatta sezeryanla bile bebek ele gelmemiş kaçmış üç kişi zor çıkartmışlar bebeği bence en yakın kontrol zamanınız ne zamansa sezeryan olmayı kabul edin bebeğin de kilosu felan iyiyise
nartanemm 41 haftada 1 cm açıklıkla suni sancıyla epidural normal doğum oldum stres olmayın daha vakti var demekki siz yapmaya devam edin dogum sancılarınız başlasın bence bi ilk gidişata göre karar verilir sezeryan yada normal doğum
Buseninannesi_21 mummy_mom Evelsi gün yer sildim çömelerek bayagi bir vajinam agridi simdi düzensiz sancilar var öneririm. 😁
Seyma_88 mummy_mom benim kızımı 40 haftalıkken doğurdum şöyle oldu benim 38.haftadan beri ağrılarım vardı Dr bana gerin hazırlıklı ol dedi ama kızım gelmedi açılmam da olmadı sonuç 40. Haftada daha fazla riske atmayalım dedi ve 8 saat suni sancı sonrasında normal doğum yaptım devlet hastanesindeydim senin kararın ama suni sancının acısı fena şimdi 12 haftalık hamileyim yine öyle bi durum olursa suniyi çekeceğimi sanmıyorum
depsizoo Dilara-23 nası anladılar iğneyi çaktılar bacım 😂 sonra buz gibi demiri getirip deydiriyolar sana ondan sonracıma cimcikliyolar falan 😁😁😁
Elifinannesi11 Dilara-23 korkutmayalım kendimizi bende ona takıldım tırnaklarımı kemircem şindi @depsizoo