Sena_bngll ne alakası varmış ya. Biz de doktorumuz istediği için yaptırdık, çok şükür bi sıkıntı da çıkmadı. Çıksaydı bebeği istemeyecek miydik 🙄 bunu söyleyen de doktor yani gerçekten inanılmaz. Bebeğimizin olası sağlık problemleri olursa kendimizi hazırlamak adına yaptırdık biz. Zaten ikilide sorun çıkmadıkça üçlüyü falan istemiyolar ama detaylı ultrason önemli diye biliyorum