Beyzamutluu Selam kizlar, idrarimda bakteri çıkmış bana bu başlıktaki ilaçlar verildi. İlaçların içeriğinde ise hamilelikte kullanılmamalıdır yazıyor . Doktor kullanılıyor dedi ama tedirgin oldum. Kullanan falan var mı ?
Burcu98 Beyzamutluu ben enfeksiyondan çok çektim bazen hala çekiyorum 29.haftamdayım monurol kullandım ama diğerini bilemiyorum
gokturkefe Aynı ilaçları bende kullanıyorum enfeksiyon çıktı bende bir gece hastanede de yattım şuan bu ilaçlara devam ediyorum canım
Beyzamutluu gokturkefe kaç haftalık gebesin ben 12 😊 ben de hastanede yattım kanama yüzünden . Ağrım da olunca idrar tahlili yapıldı. İlaçların içeriğini okuyunca korktum ya hu 🤷
gokturkefe Beyzamutluu 24 haftalığım canım enfeksiyona bağlı kasılmalar oluyordu oda erken doğum riskini arttıyor dedi doktor doktorum da çok iyi ilgili bi doktor bence sende doktoruna güven 😊
Beyzamutluu gokturkefe Ay Allah korusun, haklısın çaresi varsa ona uymak gerek. Teşekkür ederim. Allah hayırlı ve sağlıklı doğum nasip etsin 🌹