Ozgekin ben sana baştan anlatım 14 haftada kendi doktoruma gittim cinsiyetini sordum daha küçük dedi 1 ay sonra gel dedi organlarında bakalım dedi neyse gittim doktor organlarına baktı ben dedim ki cinsiyetini öğrenmek istiyorum dedi söylemem dedi siz dediniz ki 1 ay sonra gel söyleyeyim dediniz emin misiniz dedi baya baktı erkek dedi neyse 25 haftalik oldum başka devlete gittim kiz dediler inanmadım ozele gittim arkası dönük ama bi saat sonra gine g3l bakalım dedi gittim arkası dönük yaptık ettik dönmedi arkasında yumurtası var dedi ama emin değilim 2 gün sonra gel dedi yani kizmi erkekmidir