Ben hamileliğimin ilk 3 ayında aşırı ağır kaldırmak dışında her işi yaptım Allah’a şükürler olsun. 6. Aya gidiyoruz sağlıklı bi şekilde, 2 ayda tatil yaptım denizde yüzdüm her akşam 1 saat yürüdüm oturdum kalktım tabiki biraz dikkat etmek bi can taşıdığının farkına varmak gerek ama kendini de hasta diye kısıtlayıp herşeyden kaçıp sürekli yatarsan sana zorluk olur ödemin artar kilo çok alırsın eğer ciddi tehliken yoksa kendini çokta bırakma derim 🙂