Sevtugm Kizlar bugun öğleden sonraları sağ kasik karnım ve bacak arasındaki çizgi var orası ara ara ağrısı giriyor böyle. 20 hafta içindeyim yaşayan var mi
bebegimizibekliyoruz1 Sevtugm bende 20+2 yim bu gün evi biraz topladım ölüyorum sandım kasığıma iğne saplanıyordu resmen bişey oldu diye korktum uzandım bebeğim hareket etmeye başladı hemen yormuşum kendimi bilmeden