Zeynepy Canım öncelikle geçmiş olsun. Bende de protein kaçağı olmuştu. İlk önce protein eser çıkmıştı.. Tansiyonun yükselirse hastaneye gel demişti doktorum. Gece 14-10 olmuştu gittik yatışım yapıldı. Tansiyon normale döndü ama protein +2 olduğu için eve göndermediler.. Ertesi sabah 11 de suni sancı verdiler 16.00 ya kadar açılmam 2 cm’i geçmedi. Sitres yaptım tansiyonum yine yükselince daha fazla bekletemem dedi sezeryana aldı.. Yani sakin kalırsan normal Doğum yapabilirsin bence.. Ama en doğru ve sağlıklı kararı doktorun verir.. Direkt Sezeryan derse de itiraz etme bence.. İnşallah sağlıkla alırsın kuzucuğunu kucağına 🙏