Ozlemvardar ben de Ahmet Yılmaz’a gidiyorum. Bana hep kilo alma kendine dikkat et dedi almadım 30. Haftadayım sadece 3 kilo aldım ve bebeğim maşallah cok sağlıklı 😍 göbeğim de hiç yok cok seviniyorum eğilip kalkıyorum hiç bir sorunum yok insallah böyle de devam eder daha 5. 6. ayda şişip zor hareket edenler var sükür onlardan olmadık bence sevinmelisin ben halimden coook coook memnunum🧡😊😊