Merhaba 34 haftalığız bugün kontrolümüz vardı bebişimin boynuna iki tur kordon dolanmış. Basına gelen var mı? Sonrasından açılma ihtimali tabi ki var ama biraz beni korkutuyor normal doğum olmayabilirmiş. Anca bi tur açılması gerekiyormuş normal doğum icin. Sağlıklı doğsunda normal sezeryan benim için farketmez. Korkum bu kordon dolanması kötü bişeye yol açmaz inşallah 🙏🏻