teletabi Aysel0707 göğüs pedi gerekli çünkü süt akınca leke kalıyor kıyafette ıslaklık oluyor birde ekşi kokuyor tenle birleşince. Pompada bence elinizin altında bulunmalı her ihtimale karşı
teletabi Aysel0707 ben baby turco doğadan kullanıyorum memnunum. İlk doğduğunda soffio kullandım ama her bebek farklı her bez her bebeğe iyi gelmiyor denemen lazım canım